Službeno je! Travanj je najbolji mjesec za oglašavanje doma!

Iako američko i hrvatsko tržište nekretnina nemaju previše poveznica, statistike ATTOM Data Solutions-a pokazale su da je travanj najbolji mjesec za pokretanje procesa oglašavanja nekretnina pa ukoliko prodajete nekretninu, ne bi bilo naodmet pročitati članak jer je mnogo faktora primjenjivo i na našem tržištu.

Tko ne bi želio u što bržem roku prodati nekretninu, izbjeći mnoštvo konkurentnih nekretnina te pritom ostvariti kupoprodaju po što idealnijim uvjetima?

Kao i svemu, dobar tajming oglašavanja i prodaje nekretnina je sve! Naime, prema ATTOM-u i realtor.com, nekretnine koje se oglase u prvom tjednu travnja prodat će se 6 dana prije i imaju čak 14% više online pregleda.

ATTOM izvještava kako se broj kupaca nekretnina u SAD-u značajno povećava tijekom travnja, dok se broj oglasa nekretnina povećava tek kasnijih mjeseci što dovodi do idealnog tržita, bez prevelike konkurencije. 

Izvor: Pixabay.com/ Autor: Sephelonor

Cijene američkih nekretnina su u porastu su od 6% u usporedbi s cijenama iz siječnja, ali je prosječna cijena u lipnju veća  no u travnju poradi činjenice da mnoge američke obitelji započinju oglašavanje prodaje svog doma tek kada započnu ljetni školski praznici. Iz razloga što je većini kupaca ljetni period – prije početka nove školske godine – prekratak da bi realizirali kupnju novog doma, nekretnine oglašene u lipnju vjerojatno će ostvariti 1% manju cijenu te 2% manje online pregleda, navode iz realtor.com.  

Nastavno na prethodno iznesene podatke, tijekom proljeća bolje se prodaju nekretnine veće površine poput kuća jer mnogi kupci žele pronaći novi dom prije početka nove školske godine. Sagledavajući realno, obitelji će se radije useljavati tijekom ljetnih školskih praznika, no tijekom trajanja nastave. 

Izvor: Pexels.com/ Autor: Luis Yanez

Dodatna pogodnost za Amerikance koji su se odlučili prodati dom je strmi pad stope hipoteka koji je započeo prošlog tjedna. Kupci sada imaju nešto veću kupovnu moć.

U Zillowu ističu kako je najbolji dan za oglašavanje nekretnina subota jer su tada potencijalni kupci slobodni te kreću u potragu za novim domom. Skylar Olsen, direktor ekonomskih istraživanja i kontakta u Zillowu smatra da prodavatelji nekretnina pokušavaju na sve načine optimizirati prodaju svog doma; jedni time što oglašavaju u određeno vrijeme, drugi što pokušavaju sinkronizirati period prodaje svoje nekretnine i kupnje novog doma, a treći ne mare za statistike već pošto-poto prodati kuću po što većoj cijeni. 

Izvor: Pexels.com/ Autor: Pixabay.com

Pustimo li statistiku po strani dok sagledavamo hrvatsko tržište nekretnina, što se ljeto bliži to je sve veći broj oglasa nekretnina za odmor, što stavlja prodaju stanova i kuća u povoljniji položaj. Slično kao i u SAD-u, zbog povećane potrošnje tijekom novogodišnjih praznika, a i sve veće potražnje stranih državljana za nekretninama u RH, što zima više odmiče, to su cijene u porastu. Zaključno, vrijeme koje protekne od samog oglašavanja nekretnine pa sve do sklapanja ugovora, dovodi do zaključka da ukoliko vam je ciljna prodajna skupina obitelj s djecom – travanj je vaš mjesec za oglašavanje!


*OVAJ JE ČLANAK INFORMATIVNE SVRHE. PRVI KVADRAT D.O.O. NE PREUZIMA NIKAKVU ODGOVORNOST ILI OBVEZU U POGLEDU CJELOVITOSTI  BILO KOJEG PODATKA KOJI JE NAVEDEN U ČLANKU

Komentiraj