SAZNAJTE KAKO UZ DOBAR OPIS BRŽE PRODATI NEKRETNINU!

Odlučili ste se prodati nekretninu i mislite da je riječ o jednostavnom procesu?

Osim istraživanja tržišta nekretnina područja na kojemu se vaša nekretnina nalazi s ciljem određivanja realne cijene oglasa, trebat ćete se malo i potruditi kako biste nekretninu prikazali u najboljem svijetlu te u što bržem periodu pronašli kupca.

Dobar oglas nekretnine podrazumijeva označavanje svih karakteristika koje sadrži vaša nekretnina. Naime, kupci nekretnina filtriraju oglase do najsitnijih detalja kako bi pronašli nekretninu snova. Recimo da vaša nekretnina ima lođu, no  vi niste označili taj detalj u oglasu, tada vaša nekretnina neće biti prikazana pod navedenim filtriranjem. 

Sljedeća važna stavka su fotografije nekretnina. No, više o toj temi možete pronaći u našem prethodnom članku Fotografije koje će prodati vašu nekretninu pa zato prelazimo na sljedeću važnu stavu, a to je  –  opis nekretnine

Prilikom pisanja, veoma je važno da opis bude istinit te da ni u kojem slučaju ne navodi potencijalnog kupca na oblikovanje drugačije slike o vašoj nekretnini, no što to ona zaista jest! Razmislite o 5 ključnih prednosti vaše nekretnine te neka to budu temelji opisa.

SAVJETI ZA USPJEŠAN OPIS NEKRETNINE:

  • Kratak i jezgrovit opis (do 1024 znakova).
  • Koristite atribute.
  • Započnite s upečatljivom rečenicom koja će zaintrigirati potencijalne kupce da pročitaju ostatak opisa te vas naposljetku kontaktiraju za dodatne detalje:
    • Vrlo povoljna kuća u nizu na lokaciji iz snova!
    • Jednosobni stan na atraktivnoj lokaciji blizu tramvajske stanice!
    • Obiteljski trosobni stan s puno prirodnog svjetla!
    • Netom renovirani trosobni stan u blizini parka!
    • Moderan stan u potkrovlju idealan za mladi par!
    • Funkcionalan stan s namještajem po mjeri uključenim u cijenu!

  • Ne ponavljajte specifikacije koje su već navedene u oglasu (npr. ako ste označili da je stan na prodaju, a ne najam, nema potrebu u opisu spominjati Na prodaju je stan u Zagrebu.).
  • Navedite ključne sadržaje koji su ključni za svakodnevicu – blizina škole, javnog prijevoza, trgovina, mirna ulica, blizina dječjeg igrališta itd.
  • Obratite se ciljanoj skupini – naime ako je riječ o stanu na petom katu bez lifta, onda vaša ciljana skupina vrlo vjerojatno nisu umirovljenici. Dalje, prodajete li garsonijeru ciljna skupina će vam biti studenti, samci, partneri ili obitelji s tri člana. Ukoliko usmjerite svoj oglas k pravoj ciljnoj skupini, izbjeći ćete nepotrebna kontaktiranja od strana ljudi koji zapravo nikada neće kupiti vašu nekretninu.
  • Ukoliko je riječ o nekretnini starije gradnje, a izvršena su određena renoviranja/ nadogradnje, obavezno navedite o kojima je riječ (npr. 2017.g. ugrađena je nova PVC stolarija).
  • Ne navodite da je riječ o hitnoj prodaji! Svi oglašivači žele što prije prodati svoju nekretninu, a s naglaskom na hitno, potencijalni kupci odmah će si dopustiti pozamašna spuštanja cijene.
  • Obavezno provjerite pravopis i gramatiku (nerijetko se susrećemo s oglasima prodaje kuče?)! 

Također, pripazite da fotografije nekretnine odgovaraju opisu. Ukoliko ste napisali da je stan obasjan prirodnom svjetlosti, nemojte ga fotografirati u sumrak. Prodajete li moderan, funkcionalan stan netom oprana roba bačena na krevet zasigurno neće omogućiti kupcu da doživi vaš stan u punom sjaju.

 

Naposljetku, najjednostavniji recept je da budete iskreni te sročite onakav opis koji bi vas, da ste u ulozi kupca, ponukao da otiđete u obilazak nekretnine i date svoju ponudu!


*PRVI KVADRAT D.O.O. NE PREUZIMA NIKAKVU ODGOVORNOST ILI OBVEZU U POGLEDU CJELOVITOSTI  BILO KOJEG PODATKA KOJI JE NAVEDEN U ČLANKU.

Komentiraj